Kızlar nasıl geçiyor ? Bu ikinci gebeliğim ilki böyle miydi hatırlamıyorum . Ağırlaşmaya başladım yavaştan yürüyünce kasıklarım ağrıyor baya çocuğun ağırlığını hissediyorum halsizim , eğilip kalkınca özellikle çok tuvalet ihtiyacım geliyor sürekli tuvalleteyim sizler de ne var ne yok 🙂