Pelnztrk kız bende içemiyorum o kadar zaten 2 litre içsem şükür @zge13 hanımefendi 20 kiloya 1lt dediği için o hespala 4 litre ediyor ki kimse de 4 litre su içmemeli çok yoğun aktiviteli bir işi yoksa şayet. Susuzluktan olduğunu düşünmüyorum, hamilelik hormonları kan basıncımızın düşmesi kaynaklı olabilir 🤔 vücudumuz bebeğe odaklı , bizim başımızın ağrısıyla uğraşmıyor 😅