PeraMaysa imkanınız varsa özel hastanede doğum yapın. Bebeğimin kalbi durduğunda beynime söz geçiremediğim için birde zeynep kamile gideyim göstereyim demiştim en büyük pişmanlığım diyebilirim ki 15 dk filan durdum. Orası hastane değil mezba çalışanlarda üzgünüm ama sağlıkçı değil düşman gibi. Gözümün önünde sancı çeken kıvranan bağıranları gördüm keşke hiç gitmeseydim diyorum iyisi varsada denk gelmedi. Bir kadın olarak hemcinsin olarak orayı asla ve asla önermiyorum. Sağlıkla kucağına al inşallah.