Ezgiserce Arkadaşlar selam 12 haftalık gebeyim otururken bişey yok ama ayaktayken karnım acıyor sanki geriliyor gibi neden olur böyle olanlar var mı?
fairytale_ Ezgiserce rahim büyüdüğü için veya bebek yerını ayarladıgı ıcın olabılır mı canım benımde o haftalarda agrıyordu doktorum normal dedı agrılarının olması kan gelmesın sorun yok dedı
Orkidem8 Ezgiserce bende de olmuştu dışarıya doğru büyüme olduğu için yırtılma büyüme acı normal 🙏🏻 bol yağ krem kullanmanı tavsiye ederim 🌸
fairytale_ Ezgiserce çok normal canım endişe etme 🥹tabi endişe etme demekk kolay kendımden bılıyorum her an korkuylayım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi💙