HazelSeren Bende 14. haftada gittiğimde görememiştim yarın gene gidicem 18 haftalığım bakalım ben görecekmiyim sjajaj Bizim bu bıcırıklar kendilerini göstermiyorlar ben oğlumu 11 haftalıkken öğrenmiştim direk bunu hala öğrenemedim sadece tahminde bulundu doktorumuz kız diye bakalım yarın kesinleşicek sizde öğrenirsiniz inşallah 😍