Canan2625 Kızlar çok büyük enfeksiyon geçiriyorum sanırım yarın doktorumu arayacağim ilaç için eritrosit mik. 15 lökosit mik 43 maya 54 yassı epitel 9 çok mu yüksek
Mery6619 Canan2625 bende sadece lökosit 13dü ilaç vermedi bol bol su içtim sürekli çamaşırımi değiştirdim 2hafta sonraki tahlilde temiz çıktı. Ama sizde başka enfeksiyon degerleride yüksek çıkmış ilaç verirse mutlaka kullanin