Çok dirençli bir pcosum var. İlk gebeliğim yumurta büyütme ve çatlatma iğneleri ile olmuştu ancak bebeğimi kaybettim maalesef. Şimdi psikolojimi toparladım tekrar bebek istiyorum. Ancak doğum sonrası 7 ay düzenli olduğum reglim bebeğimi kaybettikten sonra tekrar düzensizleşti ve ilaçsız asla olmuyor. Bu direnci doğal yolla kırıp hamile kalabilen var mı? Önerileriniz nelerdir?