Almira_ Merhaba kızlar. 23. Haftamdayim. Göğüslerim başlarda çok ağırdı şişti, şimdi ağrısı yok çok şükür. 7. 8 ve 9 ayda göğüsler şişmeye devwm eder mi? Ağrısı tekrardan başlıyor mu?