ylmzm Merhabalar sezeryan sonrası varis çorabı 10 güne kadar giyin dedi doktor. Ayaklarım ve bacaklarım hiç rahat değil, siz giydiniz mi? 4 gün hiç çıkarmadan giydim ama banyoda zaten çıkarıyoruz. Çok rahatsız ediyor.
Pamukanne4 ylmzm 15 gün kullandım bende doğumdan sonra geceleri yatarken çıkarmıştım çıkartınca ayakta durma demişti doktorum sadece geceleri çıkartmıştım gerçekten rahatsız edici ama mecburen kullandım
myangelson ylmzm ben doğum yaptığımda söylenmedi öyle birşey erken doğum yaptım onunla ilgisi var mı bilemiyorum
Selma2412- ylmzm bende kullandım hemşire eve çıkarken eğer hareketsiz olacaksan kesinlikle giy dedi sürekli hareket halinde olursan giyme dedi çok kötü rahatsız etti beni de ondan sonra daha çok şişti ayaklarım sanki kullanmayı bıraktıktan sonra daha iyi oldum şükürler olsun bir sorun olmadı
ylmzm Pamukanne4 yatarken çıkarmak mı gerekiyor gerçekten çok canım acıyor. Bir de sol bacağımda bir sertlik var gibi üst tarafta o ordan iğne vurmuşlardı ona yordum pıhtı atması öncesi sertlik mi oluyor anlamadım. Bugün 7. Gün ama bir kaç gündür de takmadım bugün sürekli taktım. İlk sezaryende ben de kan sulandırıcı kullanmıştım ama bunda varis çorabı önerdiler
surprizbebe Bu pıhtı atma olayı çoğaldı ya sezaryen sonralarında. O yüzden mi varis çorabı öneriyorlar acaba? Yoktu önceden böyle bişey. Mesela ben de kan sulandırıcı kullanıyorum ama sadece önlem amaçlı. Herhangi bir sorunum yok halbuki
myangelson surprizbebe evet pıhtı atma olayı yüzünden veriliyor diye okumuştum bende burada. Kan sulandırıcı vs verilenler de çok oluyormuş
surprizbebe myangelson bi tanıdığımızın başına geldi yalın zamanda. Daha 20 li yaşlarında kadıncağız. İki bacağına birden atmış . Yürümesine bile engel olmuş bi süre. Bebeğine bakamamış yardımsız. Covid aşılarına bağlıyorlar bu artışı ama bilmiyorum aslı var mı? Ben de itiraz etmedim içiyorum o yüzden. Zaten 36 yaşındayım yaş sebebiyle de risk görüyor doktor
myangelson surprizbebe yaa ben çevremde hiç duymadım bunu da çorap giyip giymedikleri hakkında fikrim yok tabi. Çok geçmiş olsun ya Rabbim kimseye vermesin herkes çok çabucak toparlasin inşallah 🤲🏻 Bilmiyorum hiç onu ya. Benim de Mart’ta gözüküyor doğum nasipse sezaryen olacak bakalım üniversite hastanesinde önerilecek mi ya da kan sulandırıcı verilecek mi diyecektim ama bana kan sulandırıcı verilmesi yasak nörolojik bir rahatsızlıktan dolayı o geldi şuan aklıma 🥲😅🤦🏻♀️
Gamze3406 Ben 5 gündür hastahanede yatıyorum, daha sezeryana var ilk yatığım gün giydirdiler, çıkarma sakın dediler, pıhtı olabilir diye.
Pamukanne4 ylmzm benim doktorum 15 gün kullanmamı söyledi 10 günde kan sulandırıcı kullandım evet yatarken çıkarıp yatmamı ayağa kalkmadan yattığım şekilde çorabı giyip kalkmamı söylemişti çorapsız çok ayakta durmamak gerekiyormuş evet biraz can yakıcı sıktığı için ama sağlığınız için düzenli kullanın ihmal etmeyin
Elifyor Bana ilk doğumda hiç öyle bir şey söylemediler kullanmadım doğumdan sonra. 2. Doğumum olacak 39 haftadayım yine doktor bununla ilgili bir şey söylemedi ama ben yine de unutmazsam yanıma almayı düşünüyorum