edis22 hiic belli olmaz o olay nasipte varsa denk gelir olur yani hic anlamazsınız. benim mesela ilk hamileliğim pcos olduğundan dolayı 2 buçuk sene sonra olmuştu o da yumurta geliştirici hap ve çatlatma iğnesiyle. Eşim de ameliyat olmuştu ayriyetten. Erken doğum ile kaybettik oglumuzu 2 sene korunmamizi istedi doktorlar. Doğumdan sonra kendi halinde bir duzeni oldu adetlerimin en fazla 40 güne cikiyordu. daha sonra korunmayı bırakabilirsiniz dediler biz korunmayı bıraktık Nisan ayında son kez adet oldum ve adet düzenim bozuldu. Dedik bizim yine tedavi ile olacak, aynı zamanda eşimin sperm değerleri de düşmeye başlamıştı tekrar ameliyat olması gerekebilirdi doktoru söylüyordu. Ayriyetten tayinciydik taşınma telaslari vs vardı doğru düzgün ilişki olmuyordu falan derken temmuz oldu ben hala adet olmadım. Goguslerimde hassasiyet, kasıkta keskin sancilar, akıntı vardı 10 gün geçince hala adet olmayınca öylesine bir test yapayım dedim hamileliği hiç ummuyordum bir baktım kopkoyu çift çizgi. Hepimiz şok olduk tabi.
Geri çekilme ile korunmak risk almaktır bence.
Yani geç döllenmenin belli bir zamanı yok maalesef ben en yakın örneğiyim 😊