Merivvv Merhaba bayanlar kamuda calısıyorum 32 haftam tam yarın baslıyor calısabılır raporu almk ıcın yarın mı haftanye gıtmem lazım yoksa hafta ıcınde baska bır gunde gıdılse olur mu ?
Bimuallime4 Merivvv yarın gitmeniz lazım . Tam 32+0 da almanız gerekiyor raporu. Benim doktorum öyle söylemişti. Öyle yaptım. Sistem diğer günler vermiyor demişti.
Damla3434 Ben doktora gittiğimde 32+2 iken randevu almış oldım ozaman gidcem rapor için. Ama gerçekten hamileyken çalışmak çok zormuş o doğum parası fln 10 katını hakediyoruz Allah hepimize yardım etsin
aden026 Damla3434 aminnnn, gerçekten öyle 36 a kadar çalıştım bende 36 da ayrıldım izne.. çok yorucu bir süreçti :(
Nutellamm aden026 32 de çalışabilir raporu alıp yapamasam istediğim zaman çalışamaz raporu alabilir miyim
Nutellamm Edsn peki çalışabilir raporu alıp normal iş görmemezlik raporu aldığımız zaman bu doğum parasına etki ediyor mu