mervekvcgl1 geçen hafta pazartesiden beri uğraşıyorum. Sadece parol veriyolar tabi. Ihlamur çayı, nane limon vs içip durdum. Öyle ki bı ara bayginlk geçirir gibi oldum, çok ağır geçti ama şimdi iyiyim şükür, biraz balgam var ve ara ara öksürük ama o kötü hallerime göre çok iyiyim. Normalde bağışıklığım çok güçlüdür ama hamilelikte hassas oluyoruz tabi, zor atlattm. 2 3 gün yemek bile yapamadım.