Selam kızlar biz bugün yedi haftalık olduk ve hiçbir şey yiyemiyorum midem bulanıyor çok halsizim aç kalınca daha da kötü oluyorum ama bir şey de yiyemiyorum ne önerirsiniz ilk hamileliğimde de öyleydim bu ikinci zor bir dönem geçiriyorum benim gibi olan var mı neler yaptınız daha kolay atlatmak için bu süreci