Merhabalar arkadaşlar ben doğum yaptım ama şimdi 40 çıkınca kontrole gidicem doktorum ne yazık ki başka şehirde bir hastane ile anlaştı🥺😢 medarda aslıhan hanım, doğay bey ve ertan bey arasındayım. Erkek doktor tercihimdir diyordum hep ama doğum planlamayacağım için rutin kontroller olacak diye kadın doktor seçeneklerine baktım. Aranızda bu doktorlara giden var mı? Özellikle erkek doktorlar hakkında bilgi istiyorum çünkü Aslıhan hanım için zaten bu platformda birçok yazı gördüm memnun olanlar çok.