27 yaşındayım. 1 buçuk yıldır çocuk sahibi olmaya çalışıyoruz ancak olmadı. Ultrasonda pco görüntüsü var ancak hormon değerlerim normal ve adetlerim düzenli. Doktor zayıf olduğum için böyle avantajlı olduğumu söyledi.
Daha önce Gonal f kullanıp doğal yolla denedik, 1 hafta boyunca günlük 75 ml kullandım. Ancak 6-7 tane 16mmden büyük yumurta olduğundan ohss riskinden dolayı çatlatma iğnesi yapamadık. Doktor düşük dozla böyle kısa sürede olmasına şaşırdı ve böyle biri için en mantıklı yolun tüp bebek olduğunu söyledi. Aşılama başarı şansı max %15miş. Tüp bebek yaptırmaya daha yakınım hatta doktor da araştırdım. Tavsiyeleriniz neler sizde tüp bebekte olma ihtimali yüksek mi? Deneyimleri olanlar paylaşırsa çok sevinirim teşekkür ederim 😍