2baby1mom_ Selam kızlar cuma günü 2. doz tetanoz aşısı oldum ve dünden beri ishal halsizlik ve mide bulantısı var hiç geçmeyecek gibi geliyor 😕 size de böyle oldu mu bilgisi olan yazabilir mi
Neferut 2baby1mom_ halsizlik ve baş ağrısı olmuştu bende. Bazı kişilerde yan etki yapıyor doktorunuza sorun isterseniz
Mhtpdrmz06 2baby1mom_ geçen hafta ilk dozumu oldum kol ağrısı dahil hiç birşey olmadı cok şükür. 2. Yi ekimde okucam bişey diyemiyorm
Tgbrk1 2baby1mom_ birinci de bana da birşey olmadı. İkincide iki üç saat sonra başladı acayip bir karın ağrım, doğuruyorum sandım. İshal yaptı beni çok kötü oldum. Serum takıldı probiyotik başladık geçti çok şükür. Geçmiş olsun
Minimalist03 Mhtpdrmz06 Ben ikincisinde hiçbir agrı acı agırlık dahi hissetmedim kolumda sadece ilkınde bir iki gün acımıstı herkeste farklı oluyor heralde etkisi