Asdfgh122 Merhaba 11+2 den bildiriyorum mide bulantılarım 5. Haftada başladı 9. Haftada bitmişti şimdi tekrar başladı benzer durum yaşayanlar var mı kasık ağrılarımda oluyor korkuyorum:(
Merveee_56 Asdfgh122 benim kızımda dogum yapıcagım gun bile ıstıfra edip gitmiştim mide bulantısı cok zor
Baby_B Asdfgh122 bende oldu canim 6.hafta-12hafta arasi hep kustum ilac icmeme ragmen. Arada bitti sonra yine geldi 13.haftada tamamen bitti Gunde 1 ilac yine iciyorum Gecer insallah seninde