Bsrnura Beş senedir bebek için tedavi görüyorum bir senedirde tüp bebek için eşim doğuya mahrum bir bölgeye atılar atamaya esas raporunu tedavi gördüğümüz hastanedenmi alıyoruz yoksa belirli hastanelerdenmi süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan varmı