Hamilelik düşünmüyordum süpriz bir şekilde hamile kaldım folik asit kullanmadım ilk 3 ay hamileliğimin 5.haftasında başladım
- Haftadan beri perinatoloji gidiyorum ensede problem gözüktüğü için her hafta tüm organlarına bakıyorlar detaylı ultrason gibi. En son 15. Haftada gittim omurga oluşmuş sıkıntı yok dedi ama önceden folik asit kullanmadığım için aklıma takıldı nöral tüp orada belli olur muydu daha haftası erken mi sonra ki haftalardamı belli oluyor açıklık 😓