dika leylatosun55 benim doktorum izin vermedi eğer aşırı bir kaşıntın olursa azıcık sür dedi sonra ara ver dedi
Neferut leylatosun55 Bazı doktorlar izin vermiyor ben de onu kullanmadım başka bir krem kullandım. Doktorunuz izin veriyorsa sıkıntı yoktur
Freefam leylatosun55 bana doktorum kendi yazdi kasintin gecince birak dedi 4 gun falan kullandim sonra gecti biraktim
leylatosun55 Neferut göğüs arası hem pişik hem aşırı kaşıntı eczaneden hametan aldım ama geçmiyor ne kullansam geçer acaba ya
Nur92 leylatosun55 genelde zalain diye bir krem var onu yazıyorlar kaşıntı için ben kaşıntı ve mantar için hem kremini hem fitilini kullandım onu yazdı doktorum
drn5410 leylatosun55 gyno lomexin kullandım vajinal mantar için geçici surelik geçirmişti travazol yazdı başka bir prof dr şimdi daha iyi sanki
Birbebekannesi01 leylatosun55 kortizon içerdiği için 3 4 gün süreyi gecirmiyorlar genelde ama benim doktorum onermemisti buradan ziyade kendi doktorunuza danışın onu yazmazsa eğer uygun olan başka bisey verir illaki
Aybukealtintas leylatosun55 ilk hamileliğimde 2,3 tüp bitirmişligim vardır doktorumun tavsiyesi ile ama işe yaradımi derseniz bende yaramamisti kaşıntıyi hiçbir şey hafifletmiyordu, doğum yaptığım an gecti gitti ama