Kızlar bebeğimin bugün hapşırık sayısı artmaya başladı, artık yenidoğana özel olduğunu düşünmüyorum hapşırığın. Normal hırıltısı vardı zaten ama oda arttı maalesef. Ateşimiz yok. Soğuk algınlığı mı evham mı emin olamıyorum. Doktorumuza gidicez ama gidene kadar emzirmekten başka önerisi olan var mı, aynı durumu yaşayan. 24 günlüğüz.