asilsmom Giz şafak 84🧿❤️ asilim geliyor👧🏽❤️ Alışverişim bitti bitek gögüs kalkani almayi düsünüyorum kendim icin.. sizde durumlar nasil😊
Gonul35 Giz safak 67 ❤alisverislerin kiyafet kismi bitti deterjanlr sampuanlr bez mendil vs alincak daha cok var
Ruseybe asilsmom. Cnm slm. Senle aynı haftadayız da bebek hareketlerini sen ne sıklıkla nasıl hissediyorsun genelde söylermisin :)
enan 87💃 kıyafet takımları aldim daha alicam ama onun dışında banyo takimi havluları ateş ölçer süt sağma falan bekliyor yavaş yavaş alırım.artik
bukna duruveeannesi benimde 85 herşey tamam tek süt sağma Makinesi konusunda kararsızım bi o eksik. Siz ne yaptınız
Dygkyhn Şafak 80 kızlar odası eşyaları tamam ufak tefek şeyleri kaldı birde yıkayıp ütülemek en zevkli kısım kaldi😍😍
nura23 Giz benim doğumum da 28 mart gözüküyor. ama doktor 15 mart itibari ile beklemeye başlayacağız bebeği dedi. inanın bişey almadım 😭
NazliBlt Son 67 🥰anne yanı beşiği hastane çıkışı kıyafetleri küveti bornozu müslini emziği bide ufak tefek şeyleri tamam odasını büyük beşiğini falan da almadık henüz 🤷🏻♀️
nura23 NazliBlt bazi bebekler cogunlukla da erkeklee 1 veya 2 hafta erken gele biliyor. 40ci haftası 28 martta tamam oluyor. bazen 38ci haftada gele biliyor
nura23 Giz Şafak 68. Bugün sadece uygun pijama ve gecelik aldım bebeğe de 1 tane 10lu hastahane çıkışı. battaniye falan yaptım 🤩 başka şeyleri e bebek de şubat ta indirim olacak o zaman alacağım. bide karyolasini aldım