zeyyzeyy6 Merhaba 3.5 ay önce doğum yaptım, yaklaşık 1 aydır saçım çoook fazla dökülmeye ve tiftik gibi olmaya başladı. Bunun için önerisi olan var mı? Veya saç dökülmesini azaltan bir şampuan vs kullanan???
Gamzeli_03 zeyyzeyy6 maalesef aynı durumdayız kafamda saç kalmayacak diye korkuyorum ilk oğlunda zaten bayağı seyrelmişti şimdi gene aynı sıkıntıları yaşıyorum bir fenomenin tavsiyesiyle üçlü bakım seti almıştım fırsat bulursa kullanmaya çalışıyorum ama sanki biraz dökülmeyi kesti içinde biberiye özü bayağı karışık bitkilerle yapılmış
Rumay zeyyzeyy6 b12,demir değerleriniz düşükse takviye kullanın bir de Urban markası biotinli sac spreyi iyi geliyor dökülmeye.
Bergamot zeyyzeyy6 ne yaparsanız yapın o saç dökülüyor. Kullanmadığım vitamin kür şampuan kalmamıştı ilk 6 ay avuçlarca döküldü saçım. Ama sonradan küçük küçük geri çıkıyor dipten 🌸
zeyyzeyy6 Rumay doğum öncesi omega ve kan ilacı kullanıyordum doğumdan sonra da kullan demişti doktor ama bayadır kullanmadım :( değerlerim normal ama kullanmam gerek sanırım
Gamzeli_03 zeyyzeyy6 daily drem insgram varsa Tuğçe ay diye bir bayan var onu takip edin ondan görmüştüm bende çok düzenli kullanma fırsatım olmuyor ama dökülme baya azaldı hele düzenli kullanmış olsam baya faydası olur
hayalim35 zeyyzeyy6 tesettürlüyüm ama evde saçlarım açık kızım 5 aylık oldu her yerde saç görmekten sinirim bozuldu eşarp takıyorum yere dökülmesin die
Melisa3545 zeyyzeyy6 çinko kullanın ben saçkıran olduğumu düşünmüştüm bi bölgede hiç saçım kalmamıştı o toparladı hemen, tabi geri çıkması uzun sürüyor ama dökülmeyi kesiyor😊 bi uzman görüşü alıp çinko kullanmaya başlayabilirsiniz