Sevvalduman
37 + 3 oldum bugün garip bir şekilde oğlum kendini aşağıya itiyor ama çok fazla baskı hissediyorum ve cisimi tutamıyorum akıntı da da artış söz konusu az az suyu gelenler de oluyormuş lütfen bir şey söyleyin suyum geldiyse diye çok korkuyorum yada bu doğum habercisi mıdır