Sunnyy76 Kızlar 9 haftalık hamileyim aşırı enerjim düşük sürekli uyuma istediği yada uzanma isteği bulantı çok fazla benim gibi anneler neler yapıyorsunuz
newmommmyy2 Sunnyy76 hiçbişey yapmıyoruz sadece yatıyoruz 😂😂😂 bende aynı sizin gibiyim şuan yatıyorum ve tuvalete gidiyorum o kadar 😅
Eliffffkkkkkk Sunnyy76 8 haftalık hamileyim 8e girince birden bulantı, baş ağrısı ve dönmesi yaşamaya basladim içtiğim sudan bile midem bulandı bugün sadece tuzlu çubuk yiyebildim
Alpmom__ Sunnyy76 ilk 4 ay prilam içip içip uyudum 😅 kolumu kaldıracak halim yoktu . Ay ilerledikçe zaten uyuyamıyorsunuz daha çeşitli sıkıntılar çıkıyor . Vurun kafayı yatın en güzeli
Yelizkhrmnn Sunnyy76 14-15. Haftaya kadar hep uyudum günde 18 saat uyuduğumu hatırlıyorum. 😀 sonrasında bi enerji geliyor zaten şimdi 37+3 istesemde kramplardan ve göbekten uyuyamıyorum
Basak07c Bende aynıyım sürekli uyumak istiyorum başım dönüyor markete gitsem bile herşeyden tiksiniyorum ve birşey yiyemiyorum