Ben daha önce aile hekimliğinde folik asit yazdırdım devlette karşılıyordu özel doktorum ayrı yazdı bunlar anlaşmalı olduğu markalardan yazıyorlar om-vit-fol diye o beni ishal etti ondan olduğunu anlamadım ilk ilerleyince anladım bırakınca düzeldim sonra başka bir tane yazdı şimdi onu kullanıyorum bitince almayacağım zaten haftam dolmuş olacak gerek duyarsamda devletkini alırım özel olanlar aşırı büyük kapsül oluyor ben içmekte çok zorlanıyorum içince 30 dk mide bulantısı yaşıyorum