Normal biberonda alman gerekiyor çünkü ilk etapta bebekler anne memesinden az geldiği için doymayabiliyor. Ve bazı meme uçları fazla büyük olmadığı için bebekler tutamayabiliyor. Sarılık olmaması içinde beslenmeye devam etmesi gerekiyor. (yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim)