cauuv1 gebelık olana kadar kullanılıyor snra doktor kullandın mi dye soruyor sen evet dedıgın an cok gerekli görürse verıyor yıne ama gerek duymazsa ılac yazmaz. Ama boş iş. Ben kullandım olmadı. Bıraktm bune ya ddm attm çöpe snra hayıt macunu aldm yumurtamı guclendırsın bari belkıde yımurtam kalıtesızdir dedim en azından herseyım temiz yumurtam guclu olur dıye kullandım. Sabah aksam ac karnına bol su içtim. Adetke beraber yıyosn yumurta gorene kdr yedim bırakıyosun snra öyle geebelık oldu bır yılın sonunda. Yani folık molık boş. Gebelık olunca da doktor yazdı kullanıyorum suan. Hayırlsıı olsun hakkınızda.