68pembemavi01 Merve95merve Alina güzel hepsinin için de 1.kızımın ismi Yüsra Lina 2.kızımın ismi İkra(Liya belki) olacak nasip olursa inşaAllah.
_biranneadayi Ben hiçbiri diyorum☺️ çok kullanılan isimler bence daha değişik az bulunan isimleri öneririm ❤️
Zeynep3 _biranneadayi Bence çok kullanılan isimler değil kız 😀 Alina değil de Alin çok duydum mesela , helen ,helin ben pek fazla duymadım açıkçası .