Minikmucizem06 94 doğumlu olup bu sene hamile kalan sevgili arkadaşlarım Çin takvimine göre neredeyse hangi ay hamile kalırsan kal erkek bebek gösteriyor. Kız bebişi olacak olan var mı aramızda 🥰
Minikmucizem06 Yfki erkek mi peki 🥰🫢 Ya bende bebek düşünüyorum oğlum var bi kızım olsun istiyorum ama önümüzdeki hangi ay olursa olsun erkek gösteriyor doğruluk payını ölçüyorum 🥰🫢
Minikmucizem06 Dilaratass bu sene sadece mart ve mayıs ayında hamile kalanlar kız bebiş gösteriyor sizinki tutmuş öyleyse 🥰
MrsKiss Minikmucizem06 Bende 94 doğumluyum Ocak ay hamilelik erkek. Arkadaşım var yine 94 doğumlu şubat hamilelik onlarınki kız
Minikmucizem06 eills Bu sene mart ve mayıs ayında hamile kalanlar kız bebiş gösteriyor sizinki yanılmış öyleyse 🫢🥰
eills Minikmucizem06 pardon sat mart ama hamile kalma günüm nisan aslında 😅 doğru oluyor galiba nisan erkek
Hsnsarem-94 Minikmucizem06 canım benimde 12.18.1994 doğumluyum ağustosta hamile kaldım benimki de mi erkek