Asli98- 25 haftalık hamileyim kızlar 2 gündür kabızlık sorunu çekiyordum fakat afferdersiniz tuvaletimi yapmama rağmen hem kendimi aşırı şiş hissediyorum birde karnım taş gibi nefes almakta zorluk çekiyorum normal mi
Ayno9798 Asli98- 32. Haftada doktora gittiğim de sancın olursa gel demişti hocam sancı nasıl olur demiştim bana taş gibi karnın olursa hemen gel dedi duvar gibi olursa sancın var demektir dedi bence bir hastaneye gitsen iyi edersin canım çok geçmiş olsun Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebislerimizi
Gebesasli Aynı haftadayız bende de aynı durum vardı doktor bebek büyüyor ondan dedi. Başta kasılmadan dolayı sandı ama muayene etti kasılma değilmiş. Bi de benim sabahları karnım cok yumusak oluyor geceleri sertlesiyor sende de öyle mi ?
Asli98- Gebesasli inanın bende ilk defa oluyor ağrım vs yok sadece karnım o kadar şiş ki nerdeyse patlayacagim çok da gergin nefes alamıyorum. Karnım büyüdüğünden beri benim ara ara öyle oluyor gündüzleri çok yumuşak geceleri daha sert.
Asli98- Gebesasli birde böyle karnınız sert olduğunda bebeğin hareketlerini daha az hissettiğiniz oldu mu ben bugün daha az hissettim hareketlerini
Asli98- Ayno9798 yaa öyle mi karnın sert olması sancı mi demekmiş açıkçası ben biraz kabız oluşuma baglamistim bu sertliği