Ayse0575 bade25 düşük tehliken yoksa yapabilirsin. Çok ağır şeyleri kaldırmadan yüksek yerlere uzanmadan dinlene dinlene yapılabilir
Brcuburci bade25 bade25 riskinin yoksa doktor yerinden kalkma demediyse günlük işlerinize devam edebilirsiniz bence ☺️sadece yukarı uzanma ağır kaldırma vs buna dikkat etmiştim ben şimdi 6 aylığım dün mutfak dolaplarını sildim bugün örtüm 😂 bidaha da bişey yapamam büyük temizlik herhalde 😂
bade25 gaydirigubbakcemilem günlük rutin temizlikler mesela bulaşık makinesi çamaşır makinesini doldurup boşaltırken bile tedirgin oluyorum
gaydirigubbakcemilem bade25 canım dr zaten riskli olsan söylerdi kendini zorlamadan günlük işlerini yapabilirsin. Süpürge açma eşin yapsın. Ağır kaldırma biyerlere uzanma.
_biranneadayi bade25 ben de bir aylık hamileyim. Kendinizi tembelliğe alıştırmayın yapabildiğiniz her işi yorulmamak kaydıyla yapın derim. Doktorunuz bi riskten bahsetmediyse ben her işi öneriyorum çünkü doğumu bile kolaylaştırıyor. Spor gibi düşün az ve zamana yayarak yap canım.
bade25 Ayse0575 doktora henüz bir kere gittim ama düşük tehlikesi vs hakkında bir şey söylemedi yarın kese görmek için gidicez o zaman mı belli olur bilemiyorum
Ayse0575 bade25 yavaş yavaş günlük rutin işlerinizi yapabilirsiniz bir şey olmaz sadece ağır kaldırma ve yükseğe uzanmaya çalışma 🙏🏻
bade25 _biranneadayi teşekkür ederiiim benimle aynı dönem birini bulmuşken sorayım 😊 keseniz göründü mü
_biranneadayi bade25 çarşamba günü gidecem onun için tam 6 haftalıkken daha hiç bakmadık bile keseye ☺️
Nergisimmm 5 haftalık hamile iken hamile olduğumu bilmiyordum çok derin bir temizlik yapmıştım hamd olsun birsye olmamıştı ama dikkat etmek gerekiyor çünkü 9. Haftaya gelince düşük tehlikesi çıktı yormadan şuan günlük işleri yapmaya çalışıyorum sadece