Arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben 38. Haftaya girdim çok şükür dün kontrolüm vardı doktor bebeğin kalbinin etrafında sıvı var bu herkeste olur ama şuan sende fazla var dedi daha önce yoktu işte grip falan mı oldun yakın zamanda dedi bende olmadım dedim demek ki gizli olmuşsun fark etmemişsin dedi doğumdan sonra kardiyologa yonlendircem takip etcez dedi notunu aldim endişelenme şimdilik dedi ama işte insan korkuyor başına böyle bişey gelen var mı ya da bilen duyan