Şehir Hastanesi’ne sakın gitmeyin kızlar sancım vardı acile gittim boş serum taktılar hemşireleri çok ilgisiz sürekli insan tersliyorlar doktorları da öyle ilgisiz..
Benim nişanım geldi kanamam vardı ve sancım 4 dk da bir geliyordu acile gittim açıklık yok doğum değil diyip gönderdiler kendi doktoruma gittim Erkan yergine bana dediği şey şu açıklık yok doğum yapamazsın 1 aya da doğurursun 1 haftaya da doğurursun ben bilemem orasını dedi 😂😂🤔sanki ben bilecem🤷🏻sonra sancıdan duramıyorum dedim sekereterine dedi ki şuna kağıt yaz ver gitsin yatış yaptırsın dedi neyse çıktık 5. Kata yatış yapmaya refakatçi almıyoruz tek başına yatacaksin dediler o kadar sancıyla kalamazdim orda yatışı kabul etmedim başka hastaneye gittim.
DİYECEĞİM ŞU Kİ ŞEHİR HASTANESİ’NE GİTMEYİN ÇOK İLGİSİZLER ÇOKK HEMŞİRESİNDEN DOKTORUNA KADAR İLGİSİZ REZİL EDİYORLAR İNSANI ÖLSEN DÖNÜP BAKMAYACAKLAR O DERECE😬😬