Bilge-96 minikmucizem__ ben 1-2 gün yattım sonra her şeyi yaptım rahattım ağır kaldırmak dışında aktivite serbestti
Handemhmt minikmucizem__ ben 2 yıllık tüp mideliyim şuan 2. Bebeğime 14 haftalık hamileyim. Ben hastaneden çıktığım gün normal toparlama işlerine başladım ama süpürme ve silme işlerine 3 gün sonra başladım. Zaten daha sonra çok aşırı halsizlik oldu eşim yapıyordu elim kolum kalkmadığı için sıvı döneminde ben yapamadım
minikmucizem__ Bilge-96 bende oldum 10 gün oldu daha henüz süpürge hiç yapmadım. Yarın dikişlerimi aldırmaya gıdıcem sorucam
Bilge-96 minikmucizem__ gayet iyiyim 35 kg verdim benim biraz yavaş ve az gitti kilolarım ama buna şükür kendi kendime veremiyordum çünkü. Onun dışında ağrım sızım kalmadı zaten
minikmucizem__ Bilge-96 maşallah gayet güzel bence. Hiç veremeyip kilonun üstüne eklemektense -35 harika👏👏
ozgeaktas123 Bilge-96 merhaba, ameliyatın herhangi bir riski var mı sağlık açısından hiç pişman olduğunuz bi durum oldu mu?
gzde355 Kızlar bende tüp mideliyim 1 sene oldu ve 6 aylık hamileyim siz tüp mideliyken mi hamile kaldnz
Bilge-96 gzde355 hayır ben bebek planlıyorum & aylık tüp mideliyim. Benim doktorum bir sene yasakladı gebeliği
Nese21 Tüp midede ilk yil çocuk sahibi olmayın derler..benimde 4.yila girecek şimdi 3 aylik hamileyim ve çok sıkıntılı çünkü hala doğru dürüst beslenemiyorum,su icemiyorum
Handemhmt Nese21 benimde 2 yıl oldu vücudumda vitamine dair hiç bişey kalmadı o kadar zor ki kızımda tüp mideli değildim 100 kiloyla hamile kaldım öyle rahattım ki o kilolu halime rağmen oğluma 60 kilo ile hamile kaldım yaşamadığım şey kalmadı sizin de mi öyle
minikmucizem__ Handemhmt rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin. Kilo durumun nasıl pekı istediğin kiloya düştün mü? Bende yavas yavas yapmaya başladım bakalım