Retrovallies Kızlar merhaba 11 eylülde adet oldum bugün 18. Gün tekrar adet gördüm normalde döngüm 32 33 falan bu kadar erken olması garibime gitti böyle bir durum yaşayan varmı acaba?
52N Retrovallies bende en son 7 Eylül de oldum şimdi 27 ‘sinde tekrar adet oldum ilk defa oluyor bende de pcos var hep geç gelir hamilelik düşünüyoruz heveslenmiştim bende bel ağrısı kasık ağrısı falan olunca ilaçlar da yapabiliyormuş ama ben sadece progestan fitil ve folik takviyesi kullanıyorum
Innerglow Eğer hamile kalmaya çalışıyorsanız doktor iletmişti vücut kendini hazırlarmış erken gelir yada geç gelirmiş benim de erken geldi geçen ay 21 gün falan sordum bu şekilde açıkladı canım
Retrovallies Innerglow inşallah öyle olur çünkü baya ümitliydim adet bitiminden bir kaç gün sonra göğüs ağrım vardı bir haftaya yakında kasık bel ağrım vardı görünce şaşırdım yoğun olunca erken adet oldum dedim inşallah önümüzdeki ay diyelim nasip
Innerglow Retrovallies istersen bi doktora da danışabilirsiniz canım ama ben geçen hafta gittiğimde öyle demişti Ekim ayını değerlendirirsin inşallah