Merhaba kızlar 26.09.24 saat 12.12 de barlas dünyaya geldi şükür 40+6 Haftalık 3 kilo 25 gram olarak
Normal doğum olduğu için solunumunda sorun oldu direk küveze alındı
Çok ağladığım için sütüm gelmedi sonradan geldi
Şükür ki solunum cihazından çıktı oğlum daha göremedim kendisini pazartesi çıkarırız diyolardı fakat bugün bilgi için aradık çıkamaz hafta içi belli olur dediler ağlamaktan gözlerim şişti lütfen en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağıma almam için oğluma dua eder misiniz Lütfen
Süt götürüyorum belki görürüm ümidiyle ama göstermiyolar