Hnf 37. Haftada aynı durumu ben de yaşadım sizinkilerle birebir hatta doktor haftaya gel gün vereyim sezeryan yapalım dayanamazsın dedi sonraki hafta her şey yolunda bekleyelim bakalım 39 da tekrar çatı muayenesi yapalım dedi şimdi 39+3 oldum yarın muayene var yine korkuyorum umarım bu defa kasmam canım yanmaz 😔sanırım dün nişanım geldi akıntıdan farklıydı açılmam var mı merak ediyorum ve korkuyorum da açıkçası dua edin canım hamişler🙏🏼