Merhaba kızlar benimle aynı psikolojiyi paylaşan varmı bilmiyorum . Gebelik öncesinde de bu problemleri yaşıyordum stres kaygı anksiyete ama gebelikle beraber dahada artmaya başladı Bana verdiği zarar kadar en az bebeğimde veriyordur maalesef ama elimde olmayan birşey bu düşünceleri engelleyemiyorum sürekli bir ağlama isteği var üstümde Düşündükçe aranızda böyle olan varmı. Neler yapmalıyım sizce öneriniz varmı yada bunları aşabileniniz 🥺🥺