AliBinnur canım bozma moralini aaa benimde 1.28 çıktı kan verdim çarşamba çıkacak Dr down sendromlu deriz normal doğar dedi hicbir şekilde kanda net ckmio bilmem ne göbekten sıvı alınacak bilmem ne 3 bine kan alinacaktaaa ole biraz ihtimal yukseliyor olede benim olede benim çocuğum aldirmicam zaten sen drun normal guzel dediyse ona bak boswer herkes bisi yazar moralini sakin bozma 😇😇