Hgmom1 Merhaba arkadaşlar pazartesi günü aşılama oldum. Bugün 6. Gün ekstra bir ilaç kullanmıyorum. Bembeyaz sıvı akıntım oldu. Olumlu veya olumsuz sonuçlarınızda akıntınız nasıl oldu? Teşekkür ederim şimdiden 💐