GamzeCan Elifbekir ben cok iyi sanıyodum ama cok kimyasal falan varmıs arastırınca🤷🏻♀️ Mühendisinoğluna baktın mı?
Elifbekir GamzeCan evet baktım o yüzden üzüldüm yani çok sordum herkez iyi dedi aldıktan sonra ogrendim