RCLale boyum 1.58
evlendiğimde 75 kgydum. 1 sene sonra 85 oldum. hamile kalkamıyorum diye doktora gittim gittiğim her doktor zayıfla zayıfla pcosun var+ çikolata kistin var diyip gönderdi. ama ben asla umudumu kaybetmedim sürekli doktor doktor gezdim. Süleymaniye kadın doğum elime tüp bebek ve aşılama için kayıt oluştur diye evrak tutuşturdu nedensiz infertilite dedi geçiştirdi. doktorun biri pcos var biri yok biri ikisi birden vat birisi hiçbirşeyin yok dedi. yaşadığım adet düzensizlikleri ve ağrılarımda cabası. adet olamadığım her ay sağ kasığım kramp girer gibi ağrı vuruyor bacağımı etkiliyor ve yürüyemez hale geliyordum.
4,5 senelik evliyken işten çıktım ev değiştirdim bu sürede dahiliyeye gittim insülin direnci sınırda deyip şeker hapı verdi. diyetisyene yönlendirdi ama ben istemedim çünkü diyetisyenin verdiği listeye göre daha çok kilo aldım🥴 ben kendi kendime evde bazı sınırlar koyup zumba pilates yaptım. 11 kg verdim. sonra son kez bir doktora daha gideyim dedim. o sıra 96 kg dan 85 e düşmüştüm. doktor beni rahim filmine gönderdi eşimide sperm testine gönderdi. eşimin sonuçları berbat çıktı. benimde sağ tüpüm hafif tıkalıymış film esnasında verilen ilaçla açılmış tabi o sıra ağrıdan bir bağırmıştım. yani adet olamayıp sağ kasığımın ağrıma sebebi tüpüm tıkalı oluşundaymış tabi birde rahim tersti.
filmden sonra sana 3 ay veriyorum olmazda yardımcı tedaviye geçeriz demişti. ama Allah’a şükürler olsun evlilik yıldönümünde yani 5
yılımda hamilelik haberi aldım. 95 kg ile doğuma gittim. doğum kilolarını veremeden
kızım 1 yaşına bastığında bir daha hamile kaldım.
95 kg ile yeniden hamile kaldım doğumum kasımda inşallah.
tabiki kilolu hamilelik çok zor ağrı sızı vs. boyum kısa olduğu için çok ağır geliyor bedene.
bazı dr lar işte kilolusun diye karnın yağlı bebek görünmüyor alttan muayene edelim dedi net görüntü çok geç oluyormuş. vs vs
ama bana senin çocuğun olmaz diyen o bütün doktorları Allah’a havale ettim sakın inanma.