Beyza0396 aslında gitseniz iyi olur haftaniz erken cigerleri icin doğum başlamışsa ciğer geliştirici iğne yaparlar en azından. Benim hiç ağrım yoktu nst de sancım tavan çıkıyordu. Su gelince 24 saat bişey olmaz diyolar ama riske atmamakta fayda var. Eğer hastahane uzak değilse 10 dakikalarını almaz muayene.