Zsydyg 2 haftadır gribim. Ne tam geçiyor ne de tam iyileşiyorum. 4 gündür raporluyum yattım dinlendim şimdi tekrar nuksetti..
Doktora gittim ilaç vermedi :((
Ateşim olmadığından dokuz gribinden de suphelenmediler..
İlaçsız geçmeyecek sanırım ama vermiyolar :((
Bu arada geçmiş olsun