Kesinlikle önerim bol bol yürüyüş yapmayı sakın ihmal etme ben bebeğim ile ilgilenip kendi yürüyüşümü çok ihmal etmiştim
İkincisi doğumdan önce güzel güzel nefes al nefes var stressiz girmeye çalış ben oksijen problemi yaşadım nefessiz beklemiştim resmen
Üçüncüsü çıktıktan sonra doktor izni aldıktan itibaren bol bol kayısı hoşafı iç bağırsaklarını çalıştırsın bende baya işe yaramıştı
Son olarak asla korkma herşey çok hızlı ilerliyor 33 gün oldu doğum yapalı sezeryan nasıl geçtiğini bile anlamadım sadece bel ağrım çok kaldı yürüyüş hiç yapmadım çünkü ✅🤍