Kızlar 35+5 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ama ilk gebeliğimde böyle bir şey yaşamadığım için sormak istiyorum vajinamda devamlı bir ağrı var bu normal mi sanki hamlarsında bacakların ağırır ya öyle bir ağrı kasıklarımın aşağısı vajinamın kenarları aynı durumu yaşayan var mı benim gibi bu normal mi