fdn25 Birebir aynısını yaşıyorum bende. Tedirginim çarşamba günü kontrolüm var. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir dediler. Bir de doktor arkadaşımın dediğine göre, rahim düzenli olarak büyümezmiş gebelikte. Atak haftaları olurmuş o haftalara birden büyürmüş. Atak haftasında olabilirsin demişti. Ancak gebelikte her türlü şeyi doktora danışmalı ve kontrol altında olmalıyız.