Ayse15 Merhaba kizlar ben 4+5 haftalik hamileyim ama sürekli sol kasigimda agri hissediyorum mesela sanki karnima dokununca sol tarafim daha şiş gibi geliyor acaba bebek sola mi yerlesiyo öyle bisey olabilir mi yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ☺️
goldendaisyy Ayse15 ben de 5+5 hep solda ağrı hissediyorum bazen bıçak saplanır gibi oluyor, gülerken vs de ağrıyor sizin de öyle mi ?
Annelikmghb Ayse15 hepinize hayırlı olsun saglikla gelsinler. 27 haftayi bitirdik gebelikgin başından beri bu gibi agrilar yasadim yerlesmeyle alakasi yok rahim gebeligi kabul etmeye çalışıyor korkmayın rahim büyüdükçe bunlarla sık karsilasacaksiniz haminlar.
Ayse15 Meleknur444 bende hep sol hamile kaldigimdan beri. Kimyasal gebelikte tek tarafli agri oluyor dediler bende ondan korktum bi sorayim dedim
Ayse15 goldendaisyy benim eğilip kalkinca, çok fazla ayakta durunca, sağdan sola dönerken vs yani agri oluyor
Meleknur444 Ayse15 kötü düşünme bence normal ya çünkü doktoruma sormuştum olabılır demişti bana benim ki sureklı değil ara ara oluyor
Ayse15 Annelikmghb inşallah aslında ikinci gebeliğim ama sanırım herşeyi unutmusum ilk gebelik gibi şu anda ☺️