Eylul0212 Ben kendim 2 Eylül doğumluyum doktor dün bebeğimi normal dogurursam 10 Eylül sezeryan olursa 2 Eylül'de alırız dedi 😍😍😍 bebeğimle aynı gün doğma şansımız var 🙏
Burcuveburcum Eylul0212 ben 25 Eylül doğumluyum kızım 26 eylül gelecek olan minik kısmetse 10 eylül🙈bu sefer terazi değil bari eşimde terazi 4 terazi bir evde düşünemiyorum😂
Lovelies Eylul0212 Allah sağsalim kucagına almayı nasip eylesin eylüle denk geliyo 15 ine falan eger 12 denk gelirse nikahım oldugu gün :) bakalım:) ilerleyen zamanlarda birisinden birisine denk gelicek:) sanırsam:)
Eylul0212 Aminnnn kizlar sağlıkla gelsin bebislerimiz 😍😍❤❤🙏🙏 bu arada benim aşırı mide bulantım var sizlerde durum nasıl
Gamzetoklu Eylul0212 bende şuan bulantı yok çok şükür daha erken sonradan olurmu bilmiyorum şimdilik sadece çabuk yorulma ve miskinlik hali var